6:00–8:45
Rozmowy indywidualne, zabawy konstrukcyjno - manipulacyjne, tematyczne, ruchowe, taneczno – rytmiczne, plastyczne, zabawy integrujące, zespołowe, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, działalność plastyczna, słuchanie literatury, zabawy i gry językowe, prowadzenie obserwacji diagnostycznej, zajęcia w ramach wspierania i wspomagania rozwoju dziecka, praca z dzieckiem zdolnym.
8:45 – 9:30
Czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne, inne: sprawdzanie frekwencji dzieci, czynności porządkowe w sali po skończonych zabawach, zabiegi higieniczne i samoobsługowe przed śniadaniem, śniadanie, zabiegi higieniczne i samoobsługowe po śniadaniu.
9:30 – 9:45
Zajęcia edukacyjne: zajęcie edukacyjne, zabawa ruchowa, (przy zestawie ćwiczeń gimnastycznych zabawy ruchowej nie organizuje się), zajęcia w ramach wspierania i wspomagania rozwoju dziecka, praca z dzieckiem zdolnym.
9:45 – 11:15
Swobodne zabawy: wg inwencji dzieci w kącikach zabaw, tematyczne, dydaktyczne, konstrukcyjno - manipulacyjne, plastyczne, rysowanie, kolorowanie, lepienie z plasteliny, wycinanie, zabawy klockami, zabawy ruchowe, inscenizacyjne, taneczno - rytmiczne, ze śpiewem, pląsy, gry planszowe, układanki, puzzle, inne wg wyboru dzieci.
Pobyt w ogrodzie, na boisku, w parku, na powietrzu: gry i zabawy ruchowe, sportowe, obserwacje przyrodnicze, prace ogrodnicze, spacery, wycieczki piesze, zabawy badawcze.
Religia, zabawy z językiem angielskim.
11:15 – 12:00
Czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne, inne: zabiegi higieniczne i samoobsługowe po powrocie z pobytu na powietrzu, czynności porządkowe w sali związane z przygotowaniem do obiadu, zabiegi higieniczne i samoobsługowe przed obiadem, obiad, zabiegi higieniczne, samoobsługowe i porządkowe po obiedzie.
12:00 – 13:45
Odpoczynek poobiedni, inne zajęcia opiekuńcze, samoobsługowe i organizacyjne, wg potrzeb.
13:45 – 14:30
Czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne, zabiegi higieniczne i samoobsługowe przed podwieczorkiem, podwieczorek, zabiegi higieniczne i samoobsługowe po podwieczorku.
14:30 – 17:30
Swobodne zabawy: wg inwencji dzieci w kącikach zabaw, tematyczne, dydaktyczne, konstrukcyjno - manipulacyjne, plastyczne, rysowanie, kolorowanie, lepienie z plasteliny, wycinanie, zabawy klockami, zabawy ruchowe, inscenizacyjne, taneczno - rytmiczne, ze śpiewem, gry planszowe, układanki, puzzle, inne wg wyboru dzieci. Prowadzenie obserwacji diagnostycznej, zajęcia w ramach wspierania i wspomagania rozwoju dziecka, praca z dzieckiem zdolnym.